niedziela, 31 grudnia 2017

Święta, Święta i po Świetach

Boże Narodzenie ma niepowtarzalną atmosferę, choinka, cała rodzina razem, prezenty i oczywiście Wigilia.
Czas świat szybko mija, ale pozostają wspomnienia tych wspaniałych chwil.
Ostatnio ciągle brakowało mi czasu, ale każdą wolną chwilę wykorzystałam na przygotowanie szydełkowych dekoracji świątecznych. Na choince w tym roku zamiast szklanych bombek są szydełkowe dzwoneczki, gwiazdki i aniołki.
Temat wyzwania bardzo wpasował się w to co przygotowałam.Powstała cała rodzina aniołów, gdzie najmniejszy ma około 18 cm, a największy prawie 40 cm.

Do wykonania aniołów nie korzystałam z żadnego schematu. Jest to projekt autorski. Gdy biorę do ręki szydełko, to wolę tworzyć coś nowego i niepowtarzalnego - po prostu już tak mam.

Wielkość 40 cm aniołka rzuca się w oczy, gdy trzyma go moja prawie 9-cio letnia córka


Oczywiście aniołek zdobi wierzchołek choinki



Mojego aniołka-giganta zgłaszam do wyzwania Szuflady
 

Wiem, że są już anioły wykonane na szydełku, ale każdy jest inny i każdy ma swój niepowtarzalny urok.
Pozdrawiam wszystkich i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz